Kapcsolatfelvétel

NEM TE VAGY AZ EGYETLEN, AKI MEGKÉRDEZTE.

Ha budapesti utazást tervezne, és nem lenne semmilyen kérdése, akkor egy kicsit aggódnánk.
Kérjük, olvassa el a GYIK-et, és megtalálja a választ. Ha valamit kihagytunk, lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan kaphatom meg a 20% kedvezményt?

Menjen a Foglaljon most oldalra, válassza ki a dátumokat, majd a jobb sarokban talál egy dobozt: " Van kedvezménykódja?" Írja be ide a HB20-at, és kattintson a jelölőnégyzetre. Ezután a kedvezmény automatikusan hozzáadódik.

Honnan tudom, hogy a foglalásom visszaigazolt?

Miután megkaptuk a foglalását, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt.

Mik a recepció nyitvatartási órái?

A recepciónk 7:00 órától 21:00 óráig tart nyitva.

Mi van, ha később érkezem?

Ha előre tudatja velünk, hogy 21:00 után érkezik, kap egy speciális kódot a belépéshez.

Van Wi-Fi a szállodában/szobában?

Igen, a wi-fi az egész szállodában ingyenes.

Kínálnak nemdohányzó szobákat?

Minden szobánk nemdohányzó. Ha Ön dohányzik, akkor a teraszunkra mehet.

Mekkora méretűek a szobák?

Két különböző méretű szobánk van, a standard 21 négyzetméter, a superior 26 négyzetméter.

Foglalhatok két különböző kategóriájú szobát?

Igen, lehet, ez a foglaltságunkon alapul.

Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?

Ezt megteheti a foglalási oldalon keresztül, vagy kérje segítségünket.

A szálloda biztosít-e pótágyat vagy van-e pótágy a szobában?

A superior szobákban pótágyat tudunk elhelyezni. Az ár +40 euró.

KÜLDJÖN NEKÜNK EGY E-MAILT

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot itt

    FELSZERELÉSEK
    Mikor van a bejelentkezés?

    Bejelentkezés 14 órától.

    Mikor van a kijelentkezés?

    Kijelentkezés 11:00 órakor.

    Mi van, ha 14 óra előtt érkezem?

    Ha a szoba készen áll, akkor elfoglalhatja. Ha nem, szívesen tároljuk a csomagjait, és később visszatérhet.

    Kaphatok korai/késői kijelentkezést?

    Korai kijelentkezés: Ha 6:30 előtt kell távoznia, a számlát előző este is kiegyenlítheti, és a kulcsokat a recepción hagyhatja. Ha szeretné, hívhatunk Önnek egy taxit.
    Késői kijelentkezés: Ha a szobája üres marad, akkor +30 euróért délutánig maradhat további órákat.

    Ott hagyhatom a csomagjaimat?

    Igen, 20:00 óráig tudjuk tárolni a csomagjait, miután kijelentkezett.

    Ki kell nyomtatnom a foglalási visszaigazolást?

    Nem, nem szükséges, hogy nálad legyen. Online is ellenőrizhetjük.

    KÖNYVELÉS
    A gyerekek szabadon maradnak?

    Nem. A bejelentkezési korhatár 18+.

    Foglalhatok hitelkártya nélkül?

    Nem. Mindig hitelkártyára van szükségünk garancia gyanánt.

    A foglaláskor megterhelik a hitelkártyámat?

    Nem, csak akkor, ha úgy döntött, hogy előre fizet. Felhívjuk figyelmét, hogy a szálláshely fenntartja a jogot arra, hogy a megadott hitelkártyára előzetesen engedélyezze a teljes szállásköltséget.

    Milyen hitelkártyákat fogadnak el?

    Elfogadjuk a visa / master / maestro. Ha kártyával fizet, az árat a helyi pénznemben számoljuk fel.

    Lehetőség van előre fizetni?

    Igen, ha ez kényelmesebb az Ön számára, akkor átutalhatja a pénzt, vagy megterhelhetjük a kártyáját.

    Mekkora méretűek a szobák?

    Két különböző méretű szobánk van, a standard 20 négyzetméter, a superior 26 négyzetméter.

    Mit jelent a vissza nem térítendő díj?

    Az ár olcsóbb, mint a napidíj, mert előre fizet. Ez az ár nem adható vissza!

    Lehetséges az előre fizetett díj módosítása vagy törlése?

    Módosíthatja vagy törölheti, de az árat nem kapja vissza.

    Van csoportos foglalási szabályzat?

    Igen, 3-nál több szoba foglalása esetén eltérő szabályok és felárak érvényesek lehetnek.

    MÁS
    Elhozhatom a háziállatomat?

    Háziállatok nem engedélyezettek

    Mit tegyek, ha elvesztettem vagy elfelejtettem valamit a szobámban?

    Tudassa velünk, és mi közzétesszük Önnek.

    Foglalhatok asztalt egy étteremben?

    Igen, felhívhatjuk önnek. Ha egy híres étterembe szeretne menni, azt javasoljuk, hogy ezt néhány nappal korábban tegye meg.

    Milyen hitelkártyákat fogadnak el?

    Elfogadjuk a visa / master / maestro. Ha kártyával fizet, az árat a helyi pénznemben számoljuk fel.

    Megoldhatóak az olyan különleges kérések, mint a gluténmentes ételek vagy a tollmentes párnák?

    Igen, ha tudatja velünk, mi felkészülhetünk az Ön számára.

    hu_HUMagyar